3 Şubat 2012 Cuma

Yelawolf ve Radioactive Albümü

Hakkında ilk yazmak istediğim isim Yelawolf. İlk stüdyo albümünü 2005’te çıkarmış olmasına rağmen herkes onu 2011’in sonlarında yayınlanan “Radioactive” albümüyle tanıdı. Başarının en büyük nedeni kuşkusuz bu albümün prodüktörünün Eminem olması. Shady Records’tan farklı isimlerin albümlerinin çıkmasına pek alışık olmadığımızı biliyorum. Yelawolf, uzun bir çalışma sürecinden sonra ortaya çıkmış bir isim. Eminem’in mükemmeliyetçiliği ve WillPower’ın her an değişebilecek gibi duran ritimleri ile buluşan Yelawolf, bir önceki albümüne göre uçmuş durumda.

Kendisinin dikkat çeken bir diğer özelliği ise beyaz olması. Bizler için pek bir şey ifade etmese de Amerika gibi bir pazarda başarılı olabilmiş beyaz rap müzik sanatçıları bir elin parmaklarını geçmez. Albümde Eminem ve Lil Jon’un dışında bir de rockstar bulunuyor, Kid Rock! Bana göre albümün en iyi parçası olan Let’s Roll’da beraber çalışmışlar.

Albümün söz yazarlarına baktığımızda Yelawolf’un yanı sıra parçaların neredeyse hepsine destek söz yazarı olarak Poo Bear adını görüyoruz. Kendisini tanımayanlar için albümdeki “Good Girl” adlı parçayı dinlemelerini tavsiye edebilirim. Kendisi aynı zamanda Let’s Roll’da da nakarat yazmış.

Eğer öldürülmez veya öldürüp hapse girmezse uzun yıllar adını duymaya devam edeceğimize emin olduğum için işe Yelawolf’dan başladım. “Ben demiştim” fantezim olduğunu açıkça belirteyim. Son olarak, bu adamı dinlemek için rap müziği hayranı olmanıza gerek yok. Çünkü genel olarak altyapıları rock davulları ve ritmleri ile süslü. Favori parçamı paylaşarak son veriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder