31 Ocak 2013 Perşembe

Rihanna Yeniden İstanbul’a Geliyor!

Evet, hem de Acun için değil. Bildiğin konser için. İlk olarak 2010 yılının haziran ayında İstanbul, Kuruçeşme Arena’da konser vermişti Riri. Bonus Kart’ın 10. yıl kutlamaları dahilinde son anda Rihanna’nın konser takvimine İstanbul’u ekletmeyi başarmıştı BKM. Bu kez de Vodafone’un sponsorluğunda yapılacak olan konserin organizasyonunu ise BKM yerine Pozitif yapacak. Tarihi 30 Mayıs olarak belirlenen konserin başlama saati ise 19:00. Tabi yersen. 19:00’da gir şöyle 15’er liradan bi’kaç bira iç, yorul, sıkıl, umutlarını yitirmeye yaklaştığında Rihanna sahneye çıkacak. Yer ise İnönü Stadyumu. İnönü’yü zaten yıkacaklardı. Belki Rihanna konserinde kendiliğinden yıkılır diye düşündüler herhalde. 

2010 yılında koşa koşa konsere gidenlerden biri de bendim. O zamandan bugüne Riri’nin çıkardığı parçaları düşünüyorum da; ne bok yemeye gitmişiz lan o zaman? Ne Diamonds vardı, ne de We Found Love. Bu yetmezmiş gibi hanımefendi o zaman bağırması gereken hiçbir parçayı söylememişti. Hani takımlar sezon önceleri saçma sapan maçlar yaparlar sen de heyecanla bi bok olacak diye izlersin ya, o misal.

Rihanna’nın 2010 yılında verdiği konserin biletleri 135 ile 300 TL arasında değişken fiyatlara sahipti. Ben kapıdan karaborsa alıp 75 liraya girmiştim. Bunu denemenizi öneririm açıkçası. Bu konserin bilet fiyatları 5 Şubat’ta açıklanacak. Tahminimce 90 liraya falan stadın en üstünden mikronluk bir görüş sağlayabileceksiniz. Sahne önüne kadar fiyatlar artarak 500 lira falan olacak muhtemelen. iPad için böbreğini satan gence alternatif olarak sahne önü bilet için dalağını satan genç haberi ile uluslararası haber ajanslarının ilgi odağı olmamız an meselesi anlayacağınız.

Bu arada ben olsam bilet satın alınan alana Rihanna’nın instagram hesabını eklerdim. Bilet alma konusunda güdülenmenizi sağlayacaktır. Buyrun: Rinstagram


Biletlere 5 Şubat’tan itibaren şuradan ulaşabilirsiniz: Biletix Rihanna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder